Een nieuwe huisstijl en website voor Kapablo

Met gepaste trots presenteren wij u graag onze nieuwe website en bijpassende huisstijl. Deze frisse, nieuwe stijl zal binnenkort ook terug te vinden zijn in de overige uitingen van Kapablo.

Een nieuwe huisstijl. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen. Deze taak lag in de handen van de mensen bij Motivo. Voorafgaand aan dit project bekeken we samen met hen waar de doelstellingen, kernwaardes en propositie van Kapablo liggen en met die informatie werd vervolgens een plan gemaakt hoe dat in de huisstijl en op de website gevisualiseerd zou gaan worden.

Het resultaat mag u zelf beoordelen, maar wij zijn er maar wat trots op! Zo is er een logo ontworpen dat meteen helder maakt waar Kapablo voor staat. Heldere, frisse kleuren sluiten aan op de doelgroep en het beeldmerk met de strepen staat voor de statistieken die uit onze observaties voortkomen. Door kleurgebruik en subtitels onderscheiden we een aantal disciplines binnen Kapablo zonder de indruk te wekken dat deze los staan van de basisgedachte achter Kapablo zelf.

Op precies die manier is ook de website aangevlogen waarbij de uitdaging lag in het eenvoudig en overzichtelijk weergeven van de verschillende mogelijkheden. En dat zonder af te doen aan de eerder genoemde kernwaardes. De site is (natuurlijk) responsive en dus ook op uw mobiel te bekijken. Maar waar u de website ook op bekijkt, u vindt er heldere informatie over onze diensten, de laatste nieuwsberichten, ontwikkelingen, inlog voor de applicatie, contactgegevens en nog veel meer.

Neem dus gerust even de tijd om op uw gemak rond te kijken. Want uiteindelijk is deze website gemaakt met u, de bezoeker, als uitgangspunt.

Share
Tweet